wtorek, 25 sierpnia 2015

Muffiny otrębowe z brzoskwiniami





Muffinki to pierwsze ciastka, które chciałam samodzielnie upiec.
Teraz myślę, że był to dobry wybór,  bo wykonanie ich jest łatwe, więc
jedenastoletnia ja nie zraziłam się do pieczenia :)
Dziś chętnie do nich wracam,  właśnie dlatego, że są łatwe i szybkie do zrobienia,
w przeróżnych wariacjach: bardziej imprezowych lub śniadaniowych.
Tym razem wybrałam brzoskwinie, które mamy obecnie w sezonie, dodatek
płatków owsianych i mojego ulubionego cynamonu.
Wszystkim przypadły do gustu :)

Składniki:
1 szklanka mąki pszennej
1 szklanka płatków owsianych
3 łyżki otrębów żytnich
100g cukru
½ łyżeczki sody oczyszczonej
2 ½ łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta cynamonu
1 jajko
250g jogurtu greckiego
80 ml oleju roślinnego
2 brzoskwinie pokrojone w kostkę
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii

1.       W jednym naczyniu połączyć składniki suche.
2.       W drugim naczyniu pomieszać widelcem składniki mokre.
3.      Połączyć zawartość naczyń, mieszając tylko chwilę łyżką.
4.      Piec w temperaturze 180˚C przez 25-30 minut.
Smacznego!





2 komentarze:

  1. idealne na podwieczorek, czy drugie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam, są naprawdę przepyszne :)

      Pozdrawiam! :)

      Usuń